טכנאי שיניים תותבות

בן יהודה 110, ת"א | פקס: 03-5279024

טל´: 03-5277013 | נייד: 054-4490905

*עזרה ראשונה במקרים דחופים

לייעוץ מלאו טופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי:


השם שלך (*)

האימייל שלך: (*)

טלפון

ההודעה שלך

טכנאי לתיקון שיניים תותבות

כמעט כל אדם המשתמש בתותבות שיניים צריך כעבור זמן מסוים לבצע תיקון או ריפוד תותבות. במצב שבו השיניים התותבות מפסיקות להיות נוחות ולא יושבות כמו שצריך בחלל הפה לא כדאי לחכות עם התיקון. כמו כן צריך לבחור בטכנאי שעובד קבוע עם רופאי שיניים בעלי מוניטין מכיוון שטיפול לא הולם יכול לגרום נזק רב, לגרום לפציעות בחניכיים, כאבים חזקים ודלקות. טכנאי שיניים שמתמחים בתיקון תותבות משתמשים כיום באמצעים חדשניים ומבצעים תיקונים מכל הסוגים תוך זמן קצר.

כעקרון רופאי השיניים ממליצים לבצע ריפוד או אפילו להחליף שיניים תותבות כל 5-7 שנים. במהלך התקופה הזאת הפציינטים מדי פעם נזקקים לשירותי טכנאי שיניים לתיקונים שונים. על מנת לטפל בשיניים תותבות, הטכנאי שמבצע את התיקון צריך להיות בעל כישורים הולמים מסיבה שסוג זה של עבודה בתחום רפואת שיניים מצריך דיוק רב והתאמה מלאה לחלל הפה. תיקון המבוצע על-ידי טכנאי לא מיומן  יכול לגרום נזק רב, כמו פציעות, גירויים ואובדן עצם. כמו כן, תיקון על-ידי טכנאי לא מיומן יכול לגרום לכך שלא ניתן יהיה להשתמש בשיניים התותבות כלל ויהיה צורך בהשקעה כלכלית גדולה על-מנת לעשות תותבת חדשה.

במקרה שהגיע הזמן להחליף את תותבות השיניים, כדאי בכל מקרה לבדוק אפשרות לתקן או לרפד את התותבות הקיימות. בהרבה מהמקרים טכנאי שיניים מיומן יכול לתקן שיניים תותבות ולחסוך לפציינט אלפי שקלים ולמרות שהעלות תלויה בהיקף התיקונים הנדרשים, מדובר בהוצאה הרבה יותר נמוכה בהשוואה להחלפה מלאה של השיניים התותבות. תיקון על ידי טכנאי המתמחה בתותבות שיניים מתבצע במהירות ומאפשר לפציינט לחזור לשגרה תוך זמן קצר. הרבה מהתיקונים לוקחים לא יותר מיום-יומיים וחלקם אף לא יותר מכמה שעות. כיום גם קיימות מעבדות שיניים בהן הטכנאים המתמחים בתיקון שיניים תותבות מציעים שירות בבית הלקוח, כאשר הם מביאים איתם את כל הכלים והחומרים הנדרשים לביצוע העבודה.


דילוג לתוכן